søndag den 8. april 2012

Dejjjligt med noget ferie.

Hej.
Beklager at jeg ikke har skrevet i noget tid men jeg har bare haft travl, skole, sygdom og familien. Men idag tog jeg mig sammen, jeg koncentrere mig meget om Fie's blog, og bare venter på en ny dag og nye udfordringer at tage. Idag er bare en hyggedag.... Med mig selv:-) Fordi mine forældre er ved at måle stuen i sådan en SÆR brun og hvidt loft, har dog kun et billede af loftet.. (Billeder kommer) Jeg har været syg, som jeg er rimlig tit på grund af lavt emunforsvar:-( Flere dage uden skole, ej jeg hader faktisk at holde fri på grund af sygdom...Ingen venner... Men nu er det jo PÅÅÅSKEFERIE:-) Eeeelsker ferier(Især sommerferien)... Men GUYS jeg må videre:-)
Pas på jer selv og nyd nu ferien... <3

-Mia.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar