onsdag den 21. marts 2012

                                                               Always Alone
Hej bloggen?
Idag har jeg bare været en blanding af et dovndyr og en dinosauer? Jeg skulle have været sammen med min veninde, Beauty, men hun skulle være sammen med min bedste veninde, Anja.. Så jeg har været omme ved min bedstemor, Asta:)

Iskolen idag da jeg mødte, som den første, lå min stol... Min gule fantasktise stol, på gulvet og var væltet og blevet skæv, man tænker da lidt... Hmm- hader de mig? Laver de sjov? Nej jeg ved det virkelig ikke! Det er en lille ting..

Vi havde også Hjemkundskab, vi lavede voret egen Spaghetti Carponada (italiensk ret) vi lavede også selv pastaen til det, og så til desert fik vi vanilie is med marcipan bund, og.... MMMMM det smagte goooodt! (der kommer billeder)..Men ellers har min dag været god, næsten da.. Jeg er forresten blevet rask igen :-)

Kram Mia.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar