tirsdag den 20. marts 2012

                          A really bad day, but sometimes not.
Kære læsere.
Idag er jeg hjemme da jeg er blevet syg, så jeg sidder og ser hårvideoer og blogger, så jeg finder nogle videoer til jer :)

Inat har jeg sovet med en sok i håret så jeg kunne få krøller næste dag, ved godt det lyser ret komisk men det virker, jeg vil sige at man nog skal have hår minimum ned til skulderne for at krøllerne bliver rimlig pæne :) Så her er guiden til hvordan du gør: http://www.youtube.com/watch?v=3FV-YO46E8Y

Jeg har også fundet en meget god og pæn metode til hvordan man laver den perfekte knold (Billeder kommer) Sådan en kaldes en  "Hair Donut" nogle kalder det også en "Valk" og kan købes i blandt andet: Glitter og Trend hvis du ikke bor i nærheden af nogle af dem kan de også købes på nettet, de er billige de fleste steder men det er bare med at finde den rette pris og den rette farve til dit hår. Hvis du har blond skal du have den blonde, hvis du har brunt skal du have den brune og så videre...
Sådan gør du:

Trin for Trin

1. Du laver en hestehale.

2. Træk din hestehale igennem hullet I "hair donuten",

3. Fordel din hestehale rundt om "hair donuten"

4. Brug en elastik til at holde håret på plads og du har nu en flot knold.


5. Brug evt. hairspray.

OBS: For at håret skal kunne kommer rundt om ringen skal det minimum være til skulderne.

Håber i kunne bruge det :)



KRAAAM!<3
-Mia.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar